Als er één ding is wat ik moet zeggen over gesprekken met Piet en Marleen dan is het Liefde. Met een hoofdletter L. Want door hen is een stuk van Gods onvoorwaardelijke liefde zichtbaar.

Ik merkte dat ik meer en meer vast liep in mijn leven. Er kwam verdriet naar boven en ik merkte dat ik (opnieuw) over mijn eigen grenzen heen ging.  Ik vroeg aan God wat ik moest doen en Hij sprak door de Bijbel tot mij; ‘Goed voor jezelf gaan zorgen.’ Zo vroeg ik Piet en Marleen, die ik eerder al had leren kennen, om hulp. Er volgden verschillende gesprekken. Gaande weg realiseerde ik mij dat zij mij boden wat geen psycholoog mij zou kunnen bieden. Een stukje van Gods onvoorwaardelijke liefde en twee mensen die zich volledig open stellen in dienst van God. Zodat God door hen heen mij kon helpen om inzicht te krijgen in ongezonde gedragspatronen bij mijzelf, maar ook genezing kon geven van plekken in mijn hart die beschadigd waren en mijn leven in het ‘nu’ negatief beïnvloedde. Daarnaast had ik het heel hard nodig om te kunnen vertellen over de moeilijke situatie waar ik in zat. Er speelde  problemen die niet met mij te maken hadden, maar met een ander wat heel veel invloed had op mijn leven. Die problemen kon ik daarom niet geheel bespreken met familie of vrienden. Maar in de veilige, vertrouwde en liefdevolle omgeving die Piet en Marleen bieden kon dat. Daar waar ik me alleen voelde en niet de moeite waard hielp God door Piet en Marleen mij in te zien dat ik waardevol ben in Zijn ogen. Zelfs toen ik echt heel hard tijd nodig had om te praten was Piet beschikbaar. Ik kan met woorden niet omschrijven hoe dankbaar ik in de eerste plaats God ben dat Hij in mijn leven is. Zonder Hem en de kracht die Hij geeft had ik met een burn-out thuis gezeten. De gesprekken met Piet en Marleen gaven niet alleen steun en liefde, maar ook liefdevolle correctie en gebed. Correctie en advies hoe ik mijn verantwoordelijkheid kon oppakken om verandering in mijn moeilijke situatie te brengen. Daarnaast ervaar ik dat gebed van cruciaal belang is. De gesprekken helpen mij op weg en geven mij tips en adviezen die ik kan uitvoeren. Maar door gebed ontstaat er doorbraak in de geestelijke wereld. Daar vinden veranderingen plaatst die echte vrijheid geven. Vele psychologen zullen niet bidden aan het einde van een gesprek, maar bij Heerlijkvrij wordt er voor je gebeden. De gesprekken zijn deskundig en met Gods Woord (waarheid) in de hand. Vrij en ontspannen.  Ik ben onderweg, met Jezus en ik dank God voor deze mensen die beschikbaar zijn in dienst van God voor mij en voor jou.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.